Login with Facebook

Στιγμές δημοσιότητας με την Αvναστέλλα




Στα πλαίσια των βράβειων του διαγωνισμού για το καλύτερο ελληνικό ιστολόγιο του 2012, η Ανναστέλλα, ιδιοκτήτρια του decofairy και νικήτρια της κατηγορίας "Home & Gardening" μας δίνει συνέντευξη!

Ευχαριστούμε πολύ Ανναστέλλα!

1.Πείτε μας λίγα λόγια για τον εαυτό σας
1. Με λένε Ανναστέλλα, έχω γεννηθεί και ζω στην Αθήνα και είμαι αρχιτέκτων εσωτερικών χώρων εν ενεργεία από το 1995 με δικό μου γραφείο(www.spaceinteriors.gr). Λατρεύω τόσο το επάγγελμά μου, που δεν το θεωρώ επάγγελμα αλλά χόμπυ…άσχετα αν ζω από αυτό. Πέρα από τα επαγγελματικά μου, αγαπώ τον άντρα μου, τα θαλάσσια σπορ, τη μαγειρική, το διάβασμα βιβλίων μυστηρίου, λατρεύω τη φωτογραφία, η οποία και με έχει συνεπάρει τον τελευταίο καιρό και τα ταξίδια είναι η ζωή μου.

2.Πότε ξεκινήσατε το ιστολόγιό σας
2. H Decofairy ξεκίνησε το 2009 για να αποσυμφωρήσω το άλλο μου Blog, το Cortezzia, αλλά ουσιαστικά ασχολήθηκα από τον Οκτώβρη του 2011.

3.Είστε full-time blogger?
3. Ναι, είμαι full time blogger… γράφω καθημερινά και μερικές φορές πάνω από μία ανάρτηση τη μέρα.

4. Γιατί bloggαρετε?
4. Πολύ πριν ξεκινήσω το blog μου, είχα συνεργασία με τα μεγαλύτερα περιοδικά στο χώρο της διακόσμησης κατοικιών αλλά και επαγγελματικών χώρων. Το γράψιμο ήταν και είναι, η δεύτερη αγάπη μου (πρώτη φυσικά είναι η διακόσμηση) και έβγαζα πάντα το απωθημένο μου γράφοντας. Όταν λοιπόν οι έντυπες εκδόσεις άρχισαν να παίρνουν την κατιούσα, κάπου αλλού έπρεπε να βγάλω αυτό το απωθημένο μου. Έτσι ξεκίνησα τις συχνές αναρτήσεις στη Decofairy.

5.Περιγράψτε το ιστολόγιό σας με 20 λέξεις
5. H Decofairy είναι ένα μπαούλο γεμάτο προτάσεις, τάσεις, εμπνεύσεις, λύσεις, παρουσιάσεις, χρώματα, σχήματα και υλικά, αγάπη για το ωραίο.

6. Ποια είναι τα 5 καλύτερα εργαλεία που χρησιμοποιείτε για το ιστολόγιο σας;
6. Η δυνατότητα να κάνουν οι αναγνώστες pin κατευθείαν τη φωτογραφία που τους αρέσει στο pinterest, καθώς και share προς facebook, twitter και google+. Επίσης τα Link που καθοδηγούν προς τη σελίδα της Decofairy στο fb και το twitter αλλά και η δυνατότητα να προσθέσουν το blog στο bloglovin. Tα πάντα γύρω από την κοινωνική δικτύωση δηλαδή!

7 .Ποια είναι τα θετικά του να είσαι blogger;
7. Τα θετικά του να είσαι Blogger γενικά, είναι πως βρίσκεις διέξοδο να εκφράσεις τις σκέψεις σου και τις ιδέες σου, να μοιραστείς ό,τι σου κάνεις εντύπωση και βασικότερο από όλα οι φιλίες –έστω και διαδικτυακές- που δημιουργούνται…και πιστέψτε με, δημιουργούνται φιλίες!

8. Πόσο χρόνο ξοδεύετε στο ιστολόγιό σας εβδομαδιαίως
8. Χμμμ… υπολογίζω γύρω στις 10 μς 15 ώρες εβδομαδιαία, αν βάλω μέσα και την έρευνα για κάθε νέο ποστ.

9.Πόσες επισκέψεις έχετε ημερησίως;
9. Έχω γύρω στα 1800 views καθημερινά, με αναγνώστες από όλο τον κόσμο.

10.Ποιο είναι το πιο σημαντικό πράγμα που έχετε μάθει από την έναρξη του ιστολογίου σας;
10. Έχω μάθει πως κάποιοι εκεί έξω, σε εμπιστεύονται σαν επαγγελματία και έχεις μεγάλη ευθύνη για το τι γραφεις και τι συμβουλές δίνεις.

11.Αν ξεκινούσατε το ιστολόγιό σας από την αρχή τι θα κάνατε διαφορετικά?
11. Ίσως θα ξεκινούσα εξαρχής με δικό μου domain.

12.Ποια είναι η μεγαλύτερη επιτυχία του ιστολογίου σας μέχρι τώρα;
12. Το ότι με θάρρος (ίσως και θράσος) έχω καταφέρει να πάρω συνεντεύξεις για τη στήλη μου interviews , από επώνυμους διαφόρων επαγγελμάτων.

13.Ποιός είναι ο πιο δόκιμος τρόπος να προματάρετε το ιστολόγιό σας?
13. Μέσω του Facebook και μέσα από διαγωνισμούς που γίνονται στο ιστολόγιό μου κάθε τόσο.

14.Τι συμβουλές θα δίνεται στις νέες blogger;
14. Απλά να είναι ο εαυτός τους, να μην νιώθουν υπεράνω επειδή οι αναγνώστες τους κάνουν όμορφα σχόλια (το έχουμε δει κι αυτό δυστυχώς!) και να γράφουν μόνο όταν έχουν πραγματικά κάτι να πουν.

15) Ποια είναι τα μελλοντικά σας σχέδια για το ιστολόγιό σας?
15. Πρόσφατα προχώρησα ένα βήμα παραπέρα αποκτώντας το δικό μου domain www.decofairy.gr και ανανεώνοντας ριζικά το look του blog. Λέω τώρα να το απολαύσω μέχρι την επόμενη ιδέα που θα μου έρθει.

16) Ποια είναι η αγαπημένη σας ανάρτηση που θα θέλατε να τη διαβάσει όλος ο κόσμος?
16. Αγαπημένη ανάρτηση θα έλεγα πως είναι το άρθρο μου για την ψυχολογία των χρωμάτων στη διακόσμηση, το οποίο έχει δημοσιευθεί και στο περιοδικό Salve, καθώς και σε διαδικτυακά περιοδικά. Επίσης αγαπημένο μου άρθρο είναι η σχέση της φωτογραφίας με την αρχιτεκτονική.

17) Ποια είναι η πιο δημοφιλής σας ανάρτηση?
17. Η δημοφιλέστερη ανάρτησή μου είναι αυτή όπου παρουσίασα το σπίτι μου. Οι αναγνώστες το περίμεναν πως και πως μια που τους το είχα υποσχεθεί πως θα γίνει, μόλις γινόμασταν 1000 στο facebook.

18) Ποια είναι τα 5 αγαπημένα σας γυναικεία ιστολόγια και γιατί?
18. Για να μην αφήσω απ’έξω πολλά αγαπημένα blogs, έκανα κλήρωση και τα αποτελέσματα είναι:

Τhe lab on the roof και την οργάνωσή του.

Stardust Décor & style Η Όλγα ξετρυπώνει όμορφα σπίτια και εξαιρετικά DIY projects.

Style ‘n Critics Όμορφες προτάσεις με στυλ από τη Σόνια με το λεπτό γούστο.

Elen Art Η Ελένη, εκτός από τα υπέροχα Crafts που κάνει, έχει μία ικανότητα να τα παρουσιάζει τόσο ιδιαίτερα μέσα από έναν σπιρτόζικο γραπτό λόγο.

H Kathy δίνει απίστευτα πρακτικές λύσεις για το σπίτι

My trips on blog H Μαρία, μέσα από τις φωτογραφίες της μας ταξιδεύει εδώ κι εκεί, σε τόπους, σε ιστορίες, σε καθημερινές στιγμές.

Σε ευχαριστούμε πολύ Ανvαστέλλα! Ευχόμαστε να πάει τέλεια το www.decofairy.gr

1 σχόλια:

Συγχαρητήρια για την καταπληκτική δουλειά και κυρίως για το πάθος και την έμπνευση που σε διακρίνει! Πάντα επιτυχίες!

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...