Login with Facebook

Στιγμές δημοσιότητας με την blogger Χαρά


Γεια σας είμαι η Χαρά απο το http://jiubilo.blogspot.gr/ και εδώ είναι οι απαντήσεις μου για τη συνέντευξη!!!

1) Πείτε μας λίγα λόγια για τον εαυτό σας
Γεια σας!Είμαι η Χαρά και είμαι από την Αθήνα!Μου αρέσει πολύ η ομορφιά και η τέχνη,μου αρέσει να διαβάζω και να γράφω,και γενικώς να κάνω οτιδήποτε δημιουργικό!

2)Πότε ξεκινήσατε το ιστολόγιο σας
Ξεκίνησα το blog μου πριν από περίπου δύο χρόνια!

3)Είσαι full time blogger?
Η αλήθεια είναι πως λόγο περιορισμένου χρόνου δεν ασχολούμαι καθημερινά με το blog μου,αλλά και πάλι κάποιες φορές τα καταφέρνω. Είναι ανάλογα τον ελεύθερο μου χρόνο!Εάν μπορούσα πάντως θα έγραφα σίγουρα συνέχεια!!!

4)Γιατι Bloggαρετε?
Bloggarω γιατί για μένα το blog μου είναι μια διέξοδος,είναι ένα μέσο να επικοινωνώ με κοπέλες που έχουν τα ίδια ενδιαφέροντα με εμένα,να μαθαίνω πράγματα,είναι μια σχέση αμφίδρομη,δίνεις και παίρνεις!

5)περιγραψτε το ιστολόγιο σας με 20 λέξεις.
Το ιστολόγιο μου ασχολείται με την τέχνη και τα πράγματα που εμένα μου αρέσουν,αλλά και την ομορφιά reviews,tips κ.α.,!

6) ποια ειναι τα 5 καλυτερα εργαλεια που χρησιμοποιειται για το ιστολογιο σας.
Δε χρησιμοποιώ κάποια συγκεκριμένα εργαλεία.H αμεσότητα,η ειλικρίνεια,η ευγένεια το να είσαι καλοπροαίρετος και δίκαιος όμως θεωρώ πως είναι απαραίτητα εργαλεία για κάθε blogger! 

7)ποια ειναι τα θετικα του να είσαι Blogger?
Όπως είπα και πριν το να είσαι blogger σου δίνει πολλά πράγματα.Υπάρχουν πολλά θετικά,βρίσκεις άτομα που έχουν τα ίδια ενδιαφέροντα με εσένα,μαθαίνεις καινούρια πράγματα,κάνεις φιλίες,και εντάξει είναι σημαντικό να ξέρεις ότι υπάρχουν άνθρωποι που υπολογίζουν τη γνώμη σου!

8)ποσο χρόνο ξοδεύετε για το ιστολογιο σας εβδομαδιαια?
Ξοδεύω αρκετό χρόνο,γιατί είναι μια διαδικασία που με γεμίζει αφάνταστα.Συνήθως ασχολούμαι 12-15 ώρες την εβδομάδα!

9)ποσες επισκεψεις εχετε ημερησιως?
Δεν είναι στάνταρ οι επισκέψεις μου,αλλά κατά μέσο όρο είναι γύρω στις 450 ημερησίως.

10)ποιο ειναι το πιο σημαντικο πραγμα που εχετε μαθει απο την εναρξη του ιστολογιου σας?
Το πιο σημαντικό πράγμα που έχω μάθει από τότε που ξεκίνησα το ιστολόγιο μου,είναι ότι άμα είσαι αληθινός και ξεκινάς σταθερά,στο τέλος σίγουρα θα καταφέρεις να πετύχεις τους στόχους σου,ακόμα και αν συναντήσεις πολλά εμπόδια!

11)αν ξεκινουσατε το ιστολογιο σας απο την αρχη τι θα κανατε διαφορετικα?
Αυτό που θα έκανα διαφορετικά,είναι πως θα ήθελα από την αρχή να ήμουν πιο άμεση στο λόγο μου,αλλά κατά τα άλλα δε ξέρω αν θα ήθελα να αλλάξω κάτι!

12)ποια ηταν η μεγαλυτερη επιτυχια του ιστολογιου σας μεχρι τωρα?
Για μένα επιτυχία στο blog μου είναι όταν βλέπω σχόλια από αναγνώστες,και είναι κάτι που με ευχαριστεί ιδιαίτερα!Απαντάω σε όλα τα σχόλια,και είναι η μεγαλύτερή μου χαρά!

13) ποιος ειναι ο πιο δοκιμος τροπος για να προμοταρετε το ιστολογιο σας?
Στο χώρο του internet,όσο εύκολο είναι να προμοτάρεις κάτι,τόσο εύκολο είναι να σου γυρίσει και μπούμερανγκ!Το να αλληλεπιδράς με άλλα blog σίγουρα βοηθάει ας πούμε,αλλά όχι να αφήνεις σχόλια μόνο και μόνο για να διαφημίζεις το blog σου.Είναι δύσκολο στην αρχή,θέλει υπομονή και επιμονή,αλλά και μέσω του facebook,και του twitter,και άλλων social media,μπορείς σιγά σιγά να δημιουργήσεις έναν κύκλο που θα σε βοηθήσει!

14) τι συμβουλες θα δυνατε στις νεες Bloggers?
Δεν ξέρω,εάν είμαι στο επίπεδο να δώσω συμβουλές,αλλά αυτό που θα έλεγα είναι να υπάρχει αγάπη για το αντικείμενο που ασχολείται ένα blog,ευγένεια,ήθος και ειλικρίνεια από τη μεριά του blogger,και να μην ξεχνάτε την προσωπική σας πινελιά σε ό,τι κάνετε!

15) ποια ειναι τα μελλοντικα σας σχεδια για το ιστολογιο σας?
Τα μελλοντικά μου σχόλια,είναι να μπορέσω να συνεχίσω να προτείνω οικονομικές και ποιοτικές λύσεις στις αναγνώστριες μου,και να συνεχίσει η σχέση εμπιστοσύνης που υπάρχει!Φυσικά σκέφτομαι να προσθέσω και κάποιες άλλες στήλες,αλλά όλα θα γίνουν με τον καιρό τους!

16) ποια ειναι η αγαπημενη σας αναρτηση που θα θελατε να τη διαβασει ολος ο κοσμος?
Δε μπορώ να πω πως έχω μια αγαπημένη ανάρτηση,για μένα όλες οι αναρτήσεις μου είναι το ίδιο,γιατί τις γράφω με την ίδια αγάπη και μεράκι,και μου είναι δύσκολο να διαλέξω!

17)ποια ειναι η πιο δημοφιλης σας αναρτηση?
Σε σχόλια σίγουρα η πιο δημοφιλής ανάρτηση ήταν το giveaway,χαχα!Σε επισκέψεις ,αρέσουν πολύ οι αναρτήσεις για τα νύχια,με νικήτρια αυτή που έγραφα για τα marble nails.Μπορείτε να το δείτε εδώ http://jiubilo.blogspot.gr/2012/02/marble-nails.html

18)ποια ειναι τα 5 αγαπημενα σας γυναικεια ιστολόγια και γιατι?
Επίσης μου είναι δύσκολο να επιλέξω μόνο 5 γυναικεία ιστολόγια που μου αρέσουν,αλλά θα προσπαθήσω!
Μου αρέσει γιατί η Νατάσα είναι πολύ άμεση και προσιτή,και μου είναι πολύ ευχάριστη να την παρακολουθώ!
H Μαίρη είναι μια πολύ ταλαντούχα γυναίκα,που από αυτήν έχω μάθει πολλά στο χώρο του crafting και την ευχαριστώ πολύ για αυτό!
Μόνο και μόνο για το έργο που έχουν πράξει και τις πρωτοβουλίες τους,θεωρώ πως είναι από τα πιο αξιοσημείωτα blogs!
Ένα λογοτεχνικό blog,από τη Τζένη,είναι διαφορετικό από όλα τα άλλα,μου αρέσει η πρωτοτυπία,και ειδικά το γεγονός μιας ιντερνετικής σειράς από ένα blog το βρίσκω εξαιρετικά ενδιαφέρον!
Πολύ όμορφο ιστολόγιο,πολύ καλοφτιαγμένο,και η Demy είναι αναλυτική και κατατοπιστική,πράγμα που με βοηθάει και εμένα σαν αναγνώστη πολύ!

Eυχαριστούμε πολύ Χαρά!

2 σχόλια:

Πολύ ωραία συνέντευξη, σε γνωρίσαμε καλύτερα.
Σ'ευχαριστώ πολύ που το μπλογκ μου είναι από τα αγαπημένα σου!

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...