Login with Facebook

Στιγμές δημοσιότητας με τη Σοφία



Στα πλαίσια των βράβειων του διαγωνισμού για το καλύτερο ελληνικό ιστολόγιο του 2012, η Σοφία, ιδιοκτήτρια του pyroessa handmade και νικήτρια της κατηγορίας "arts, artists & crafts" μας δίνει συνέντευξη!

Ευχαριστούμε πολύ Σοφία!

1.Πείτε μας λίγα λόγια για τον εαυτό σας

Γεια χαρά είμαι η Σοφία, έχω κάνει σπουδές στον Ευρωπαϊκό Πολιτισμό, είμαι 40 ετών,

σύζυγος και μητέρα 2 μικρών κοριτσιών, 3 και 6 ετών. Με τη γέννηση της δεύτερης μου

κόρης αποφάσισα να σταματήσω τη δουλειά για να ασχοληθώ με τα παιδιά. Μετά από 18

χρόνια δουλειάς ήταν αρκετά δύσκολη η προσαρμογή και ο περιορισμός στο σπίτι. Θέλοντας

να βρω μια διέξοδο και να αφιερώσω χρόνο στον εαυτό μου αποφάσισα να παρακολουθήσω

κάποιο σεμινάριο. Η πρώτη σκέψη ήταν η κεραμική, αλλά ήταν ανέφικτο λόγω έλλειψης

χώρου. Επέλεξα λοιπόν το κόσμημα, ως πιο βολικό – καθαρό χόμπι και παρακολούθησα

ένα τρίμηνο σεμινάριο στη ΧΑΝΘ. Οπότε η αρχή έγινε το καλοκαίρι του 2011 όταν τελείωσα

τα μαθήματα και συνεχίζω φυσικά να ασχολούμαι πιο εντατικά πλέον, γιατί με γεμίζει παρά

πολύ.

2.Πότε ξεκινήσατε το ιστολόγιό σας

Το Σεπτέμβριο του 2011.

3.Είστε full-time blogger?

Όχι το αντίθετο θα έλεγα τον τελευταίο καιρό λόγω έλλειψης χρόνου δεν ασχολούμαι όσο θα

έπρεπε.

4. Γιατί bloggαρετε?

Η αλήθεια είναι ότι δεν είχα ιδέα τι είναι και πώς λειτουργεί ένα blog, όπως και δεν

ήξερα ότι μπορεί κάποιος να δημιουργήσει μία σελίδα μόνος του σχετικά εύκολα. Με την

παρότρυνση μία καλής μου φίλης από τη Λήμνο, η οποία ήθελε να βλέπει τις δημιουργίες μου

δημιούργησα το ιστολόγιο και κάπως έτσι έγινε η αρχή.

5.Περιγράψτε το ιστολόγιό σας με 20 λέξεις

Είναι ένα ιστολόγιο με τις δημιουργίες μου, αλλά και με τη μεγάλη μου αγάπη που είναι η

Λήμνος.

6. Ποια είναι τα 5 καλύτερα εργαλεία που χρησιμοποιείτε για το ιστολόγιο σας;

Νομίζω ότι βοηθούν πάρα πολύ τα διάφορα gadget στην ανάπτυξη και στη διαμόρφωση

ενός ιστολογίου, σύμφωνα με το προσωπικό γούστο και στυλ που θέλει ο καθένας να δώσει

στο χώρο του. Αν ξεχώριζα κάτι θα ήταν η σύνδεση του ιστολογίου με τις διάφορες σελίδες

κοινωνικής δικτύωσης (facebook, twitter, pinterest κλπ.).

7 .Ποια είναι τα θετικά του να είσαι blogger;

Το πιο όμορφο και γλυκό θα έλεγα πράγμα μέσα από την μικρή μου εμπειρία με τα blog είναι

ότι γνώρισα καινούργια άτομα με κοινά ενδιαφέροντα και κοινή δράση και θα αναφέρω ως

χαρακτηριστικό παράδειγμα τη Δράση Ελληνίδων Blogger, μια ομάδα από γυναίκες που

με πολύ μεράκι, οργανώθηκαν εκ του μηδενός και βοηθούν στην επίτευξη φιλανθρωπικών

σκοπών.

8. Πόσο χρόνο ξοδεύετε στο ιστολόγιό σας εβδομαδιαίως

Θα έλεγα αυτή την περίοδο ελάχιστο, συνήθως μπαίνω μόνο για να κάνω αναρτήσεις και να

επισκέπτομαι κάποιες σελίδες που με ενδιαφέρουν, τις οποίες τις παρακολουθώ και μέσω του

facebook.

9.Πόσες επισκέψεις έχετε ημερησίως;

Γύρω στις 150 επισκέψεις.

10.Ποιο είναι το πιο σημαντικό πράγμα που έχετε μάθει από την έναρξη του ιστολογίου σας;

Πολλοί, άγνωστοι μεταξύ τους άνθρωποι επικοινωνούν, αναπτύσσουν προσωπικές σχέσεις

και να δρουν για την επίτευξη ενός σκοπού.

11.Αν ξεκινούσατε το ιστολόγιό σας από την αρχή τι θα κάνατε διαφορετικά?

Δε νομίζω ότι θα άλλαζα κάτι στο ιστολόγιο, διότι είναι πολύ συγκεκριμένο.

αφιέρωνα περισσότερο χρόνο και είναι στα άμεσα σχέδια, για έρευνα και αναρτήσεις που

αφορούν τη Λήμνο στο κομμάτι της φωτογραφικής παρουσίασης κυρίως, όπου υπάρχει και

πλούσιο υλικό.

12.Ποια είναι η μεγαλύτερη επιτυχία του ιστολογίου σας μέχρι τώρα;

Είναι το πρόσφατο βραβείο που ανέδειξε το ιστολόγιό μου στην πρώτη θέση στην κατηγορία

Αrt, Artists & Crafts, στο διαγωνισμό που πραγματοποιήσατε. Θα ήθελα να ευχαριστήσω

θερμά όσους το ψήφισαν.

13.Ποιός είναι ο πιο δόκιμος τρόπος να προματάρετε το ιστολόγιό σας?

Νομίζω οι σελίδες κοινωνικής δικτύωσης βοηθούν πάρα πολύ στην προώθηση του

ιστολογίου.

14.Τι συμβουλές θα δίνεται στις νέες blogger;

Θα έλεγα αρχικά στο τεχνικό μέρος, ότι για να φτιαχτεί ένα ιστολόγιο και να στηθεί χρειάζεται

χρόνος, δουλειά και βοήθεια ενδεχομένως από κάποιον που έχει δημιουργήσει ένα ιστολόγιο

και μπορεί να δώσει κατευθύνσεις και να λύσει απορίες. Προσωπικά εμένα με είχε βοηθήσει

πάρα πολύ και είναι ευκαιρία να την ευχαριστήσω η Μισιρλού. Η πρώτη μου εντύπωση

ως νέα blogger ήταν επομένως πολύ θετική, αφού είχα στη διάθεσή μου τη βοήθεια και τη

συμπαράσταση από κάποιο άγνωστο προς εμένα άτομο, που αφιέρωσε αρκετό χρόνο για να

με βοηθήσει να στήσω σωστά το ιστολόγιό μου.

Από εκεί και πέρα η γενικότερη συμβουλή που μπορώ να δώσω είναι η ειλικρίνεια, ο καθένας

να είναι ο εαυτός του, να παρακολουθεί τα blog που τον ενδιαφέρουν και να σχολιάζει σε

αυτά, όταν έχει κάτι να πει. Θεωρώ και το αναφέρω γιατί το βλέπω συχνά, ότι δεν είναι

απαραίτητο να παρακολουθούμε όσους μας παρακολουθούν και να σχολιάζουμε σε όσους

μας σχολιάζουν. Υπάρχουν για παράδειγμα πάρα πολλά blog που εκτιμώ και παρακολουθώ,

τα επισκέπτομαι αλλά δεν αφήνω πάντα σχόλιο.

15) Ποια είναι τα μελλοντικά σας σχέδια για το ιστολόγιό σας?

Όπως ανέφερα και προηγουμένως, θα ήθελα να αφιερώσω περισσότερο χρόνο για την

προβολή της πραγματικής πυρόεσσας, που είναι η Λήμνος.

16) Ποια είναι η αγαπημένη σας ανάρτηση που θα θέλατε να τη διαβάσει όλος ο κόσμος?

Συνήθως οι αναρτήσεις μου έχουν φωτογραφίες των δημιουργιών μου, πολύ μικρά κείμενα

με περιγραφές ή μόνο φωτογραφίες. Οπότε δεν έχω να ξεχωρίσω κάποια ανάρτηση ως

αγαπημένη, που θα πρέπει να τη διαβάσει όλος ο κόσμος. Αυτή η ερώτηση νομίζω ότι

καλύπτει περισσότερο, διαφορετικού περιεχομένου blog.

17) Ποια είναι η πιο δημοφιλής σας ανάρτηση?

Η πιο δημοφιλής ανάρτηση, αφορά κοσμήματα με καουτσούκ.

18) Ποια είναι τα 5 αγαπημένα σας γυναικεία ιστολόγια και γιατί?

1.ΔΡΑΣΗ ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ BLOGGER, γιατί όλες μαζί μπορούμε

2.VM design blogg γιατί κάνει αυτό ακριβώς που λέει με εξαιρετικό τρόπο, μια περιήγηση

στον κόσμο τoυ design, της τέχνης και του θεάματος

3.The Lab on the Roof, γιατί έχει απίστευτες ιδέες

4. Donkey & karot γιατί είναι πρωτότυπο, νόστιμο και δημιουργικό

5.Δια χειρός Ρένας Χριστοδούλου γιατί είναι ένα παράδειγμα προς μίμηση

Σε ευχαριστούμε πολύ Σοφία! Πάντα δημιουργίες!

1 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...