Login with Facebook

Στιγμές δημοσιότητας με την Κατερίνα


Στα πλαίσια των βράβειων του διαγωνισμού για το καλύτερο ελληνικό ιστολόγιο του 2012, η Κατερίνα, ιδιοκτήτρια του positive thinking greece και νικήτρια της κατηγορίας Books, poetry and culture μας δίνει συνέντευξη!
Ευχαριστούμε πολύ Κατερίνα!
1. Πείτε μας λίγα λόγια για τον εαυτό σας

Ονομάζομαι Κατερίνα Βερίγκα, είμαι 27 χρονών και το επάγγελμά μου είναι Κοινωνική Λειτουργός. Παράλληλα έχω ξεκινήσει με τον αρραβωνιαστικό μου μία επαγγελματική δραστηριότητα που αποσκοπεί σε καλύτερη ποιότητα ζωής και προσφοράς στο κοινωνικό σύνολο.
2.Πότε ξεκινήσατε το ιστολόγιο σας
Eίμαι blogger από τον Μάϊο του 2012.
3.Είσαι full time blogger?
Ασχολούμαι αρκετά με το blog,είναι ένα σημαντικό κομμάτι της ζωής μου πλέον αλλά όχι full time.
4.Γιατι Bloggαρετε?
Ξεκίνησα για να μοιράζομαι τις σκέψεις μου και έναν διαφορετικό τρόπο αντιμετώπισης της δύσκολης εποχής που ζούμε. Επέλεξα να μην σχολιάζω την επικαιρότητα όχι από αδιαφορία αλλά για να μην επικεντρωνόμαστε στα προβλήματα. Η αισιοδοξία είναι στάση ζωής..και σκοπός μου είναι να βοηθάω μέσα από τις δικές μου εμπειρίες και αντιλήψεις όσους το χρειάζονται ή να είναι το blog μου ένα ευχάριστο διάλειμμα για όλους.
5.περιγραψτε το ιστολόγιο σας με 20 λέξεις.
Το Positive Thinking-Female Code είναι μια ανάσα αισιοδοξίας, που έχει ανθρωποκεντρικό "χαρακτήρα" και μία εναλλακτική νοοτροπία.
6. ποια ειναι τα 5 καλυτερα εργαλεια που χρησιμοποιειται για το ιστολογιο σας.
Τα "καλύτερα εργαλεία" που θεωρώ ότι χρησιμοποιώ είναι ο σεβασμός στον συνάνθρωπο, η αισιόδοξη στάση ζωής μέσα από τις δυσκολίες, οι αρχές και οι αξίες που πρέπει να διαφυλάξουμε όσο και αν γύρω μας έχουν ισοπεδωθεί σχεδόν τα πάντα και ο θετικός προβληματισμός.
7. ποια ειναι τα θετικα του να είσαι Blogger?
Το blogging έχει πολλά θετικά και τα βασικότερα ότι επικοινωνείς με ανθρώπους που δεν θα γνώριζες ίσως ποτέ και σου δίνεται η δυνατότητα της άμεσης μετάδοσης ιδεών,εμπειριών και γνώσεων.
8.ποσο χρόνο ξοδεύετε για το ιστολογιο σας εβδομαδιαια?
Δεν το έχω μετρήσει!Εξαρτάται από το πρόγραμμά μου!
9.ποσες επισκεψεις εχετε ημερησιως?
Συνήθως έχω 450-500 επισκέψεις ημερησίως αλλά κάποιες φορές έχω φτάσει στις 700.
10.ποιο ειναι το πιο σημαντικο πραγμα που εχετε μαθει απο την εναρξη του ιστολογιου σας?
Μου έμαθε να επικεντρώνομαι ακόμα περισσότερο στα σημαντικά, στην αλληλεγγύη και τον σεβασμό στις διαφορετικές απόψεις.
11.αν ξεκινουσατε το ιστολογιο σας απο την αρχη τι θα κανατε διαφορετικα?
Δεν θα έκανα κάτι διαφορετικά! Όλα έγιναν αβίαστα και φυσιολογικά.
12. ποια ηταν η μεγαλυτερη επιτυχια του ιστολογιου σας μεχρι τωρα?
Νομίζω η πρώτη στήλη που δημιούργησα στην οποία συμμετέχουν και άλλοι μπλόγκερς, το Diary of Bliss ,είχε μεγάλη υποστήριξη γεγονός που με συγκίνησε πολύ.
13.ποιος ειναι ο πιο δοκιμος τροπος για να προμοταρετε το ιστολογιο σας?
13. Δεν με απασχόλησε ιδιαίτερα να το "προμοτάρω" γι'αυτό και άργησα να δημιουργήσω σελίδα στο facebook και το twitter.
14.τι συμβουλες θα δυνατε στις νεες Bloggers?
Να είναι πάντα ο εαυτός τους και να έχουν σεβασμό στο διαδίκτυο.
15.ποια ειναι τα μελλοντικα σας σχεδια για το ιστολογιο σας?
Θα ήθελα να συνεχίσει να εισπράττει τόση αγάπη και εκτίμηση και να είναι χρήσιμο.
16.ποια ειναι η αγαπημενη σας αναρτηση που θα θελατε να τη διαβασει ολος ο κοσμος?
Το "Γίνε εσύ η αλλαγή που θέλεις να δεις στον κόσμο", η πρώτη μου προσωπική ανάρτηση: http://positive-thinking-greece.blogspot.gr/2012/05/blog-post_13.html όπως και το "Να μην ξεχάσω": http://positive-thinking-greece.blogspot.gr/2013/02/blog-post_7.html.
17.ποια ειναι η πιο δημοφιλης σας αναρτηση?
Το "Κάτι επιστρέφει" όπου ανακοινώνεται ότι ξαναρχίζει η πρώτη στήλη"Diary of Bliss" :  http://positive-thinking-greece.blogspot.gr/2013/01/blog-post_16.html
18.ποια ειναι τα 5 αγαπημενα σας γυναικεια ιστολόγια και γιατι?
 Μου είναι δύσκολο να ξεχωρίσω μόνο 5 καθώς έχω πολλά αγαπημένα ιστολόγια.Ωστόσο θα αναφέρω προς χάρην της ερώτησης τα εξής:

Πάντα επιτυχίες Κατερίνα!!!

7 σχόλια:

Αυτό είναι το Κατερινάκι που έχω λατρέψει: Ένα γλυκύτατο πλάσμα γεμάτο κέφι κι αισιοδοξία! Ξεπερνάει και τα δύσκολα με το χαμόγελο!
Να συνεχίσει έτσι, αστείρευτη και χαρούμενη!

Ευχαριστώ πάρα πολύ για την τιμή!! Συγχαρητήρια που μας στηρίζετε όλους..Καλή συνέχεια!!

Kατερινούλα,εύχομαι πάντα να έχεις επιτυχίες και μια θετική στάση ζωής!
Είσαι πολύ γλυκός άνθρωπος και σου αξίζει η πρωτιά σε όλους τους τομείς τησ ζωής σου!
Ευχαριστώ για την τιμή που μου έκανες και με πρόσθεσες με τα αγαπημένα σου blogs!
Σε φιλώ!!

Πάντα επιτυχίες Κατερινάκι!!

Για όσους δεν τη γνωρίζουν, έτσι ακριβώς ειναι η Κατερίνα μας. Αισιόδοξη, ήρεμη, αυθεντική και πιστή.
Συγχαρητήρια για τη διάκριση σου φίλη μας καλή. Αγαπάς το μπλογκοσπιτάκι σου κ αυτό φαίνεται από την αγάπη που του δίνεις και από τον κόσμο που περνά καθημερινά να σε διαβάσει κ να αφήσει ένα σχόλιο.
Πόσο συγκινήθηκα που με έβαλες ανάμεσα στα μπλογκς που ξεχωρίζεις......

Κατερινάκι μου τα είπες όλα πολύ πολύ όμορφα, όσα έχω κι εγώ ξεχωρίσει σε σένα!! Σ'ευχαριστώ πολύ που με συμπεριέλαβες στη λίστα με τα αγαπημένα σου και χαίρομαι πολύ που σε έχω γνωρίσει και από κοντά! :) μόνο επιτυχίες εύχομαι!!! :)

Συγχαρητήρια και από δω Κατερίνα μου!Συνέχισε έτσι και θα έχεις πολλές ακόμα διακρίσεις, μα πριν απ΄όλες έχεις διακριθεί ήδη στην καρδιά μας!Επιτυχίες πάντα και πολλά - πολλά χαμόγελα!

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...