Login with Facebook

Οι γυναίκες που μας ενέπνευσαν - Παρουσίαση υποψηφίων

Παρακάτω θα βρείτε μια συνοπτική παρουσίαση των γυναικείων ιστολογίων που έχουν προταθεί για την ειδική κατηγορία των βραβείων μας. 

Σας υπενθυμίζουμε πως σε αυτην την κατηγορία αναφερόμαστε σε εκείνες τις γυναίκες ή τους συλλόγους γυναικών που διατηρούν ιστολόγιο και μας εμπνέουν, που αποτελούν παράδειγμα προς μίμηση με την δράση ή την στάση τους, που μας μεταδίδουν θετική ενέργεια, που προωθούν την φιλανθρωπία ή την αλληλεγγύη. Ψηφίστε από το Σάββατο και μέχρι τις 21/12/2012 όσα ιστολόγια σας εκφράζουν!

H αναφορά έχει γίνει σύμφωνα με την σειρά που έχουν προταθεί τα επιμέρους ιστολόγια και οι παρουσιάσεις αυτών προέρχονται από τα ιστολόγια των υποψηφίων και σε καμία περίπτωση δεν αποτελούν δικά μας κείμενα.

1) KaPa. Me without you…tea without a biscuit! http://kapaworld.blogspot.gr/ 

Είμαστε η Κα-τερίνα και ο Πα-νταζής. Μια ιστορία γεμάτη χρώματα και εικόνες. Ο ένας τσάι , ο άλλος μπισκότο! Το τσάι έχει γεύσεις, χρώματα. Ζεστό ή παγωμένο, γλυκό ή σκέτο. Οπως και να' ναι,το τσάι θέλει βούτημα.
Μια γεύση, που θα το απογειώσει...Κι όπως λένε και στη χώρα του τσαγιού που ειδωθήκαμε:  "A Cup-of-Tea Without a Biscuit is a Missed Opportunity..."

Γνωριστήκαμε έναν Σεπτέμβρη στην Αγγλία κι αγαπηθήκαμε πολύ...τόσο πολύ! Από τότε πέρασαν χρόνια...και γίναμε γονείς του Αγγελου και του Γιώργου. Ζούμε στην Ελλάδα,έξω από μια πόλη λατρεμένη(Θεσσαλονίκη)σε μια όμορφη περιοχή(Περαία).

Η ζωή περνά όπως όλων...σε ρυθμούς τρελούς, δουλεύοντας απίθανες ώρες και προσπαθώντας ταυτόχρονα να παίζουμε όλους τους ρόλους μας (σύζυγος, γονιός, γιός, κόρη, εργαζόμενος, φίλος, κλπ.) με επιτυχία.
Καμιά φορά...το καταφέρνουμε!!!
Μαζί σας θέλουμε να μοιραστούμε το πάθος μας για δημιουργία και για μια καθημερινότητα γεμάτη χρώμα!

2) Έγινα 60 !Ε! και... http://aktida.blogspot.gr/
 
Έχω τελειώσει τη Σχολή Καλών Τεχνών, διατηρώ εργαστήρι και έκθεση ζωγραφικής, είμαι παντρεμένη ,έχω 2 κόρες και 3 εγγόνια. Έχω πολλά ενδιαφέροντα που προσπαθώ να προλάβω στο χρόνο μου ανάμεσα στη δουλειά και την οικογένεια.

3) Γιαγιά Αντιγόνη  http://giagia-antigonh.blogspot.gr/

 Τους είχα, πρήξει τα τζιέρια.
Θέλω μια αλλαγή!
Λίγο βάψιμο, στο σαλόνι,
ένα κάτι τις να το χαίρομαι.
Που να με αντέξουν;
Δεν ξέρω πώς θα σας φανεί!
Οι φωτογραφίες είναι από
τις στιγμές που έζησα με ανθρώπους
που αγάπησα.
Η πυξίδα είναι μέρος, της ζωής μου.
Ενα τραταμέντο παρακαλώ;


4) Το χαμομηλάκι  http://hamomilaki.blogspot.gr/

ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ,
Προστατέψτε το Χαμομηλάκι, Είναι το Φως.
ΣΩΣΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ

5) Η διαδρομή http://www.i-diadromi.com/
Σωματείο με την επωνυμία σύλλογος γονέων κηδεμόνων και φίλων ατόμων με αναπηρία

6) Δια χειρός Ρένας Χριστοδούλου http://diaheiros.blogspot.gr/

Γεννηθηκα στη θεσσαλονικη.ειμαι παντρεμενη και εχω δυο παιδια. σπουδασα σχεδιο μοδας και επαγγελματικο πατρον και αφου δουλεψα πολλα χρονια με επιτυχια στον τομεα αυτον αποφασισα να ασχοληθω με αυτα που αγαπω . ζωγραφικη αγιογραφια και κατασκευες. ζωγραφικη και αγιογραφια εμαθα στον δημο θεσσαλονικης και πυλαιας. εχω εκθεσει τα εργα μου σε 4 ατομικες και σε παρα πολλες ομαδικες εκθεσεις. διδασκω βυζαντινη αγιογραφια στον ιερο ναο τριων ιεραρχων και στον ιερο ναο οσιας ξενης θεσσαλονικης. οσο για τις κατασκευες μου ειμαι αυτοδιδακτη!! ο΄τι πεσει στα χερια μου δεν γλυτωνει!!!!!!!!!!!!!

7) Διαβάζοντας http://www.diavazontas.blogspot.gr/

Είμαι η Κατερίνα Μαλακατέ και σε αυτό το ιστολόγιο γράφω για τα βιβλία που διαβάζω- που είναι πολλά πανάθεμα τα∙ ενίοτε μοιράζομαι και τις σκέψεις μου για τη γραφή και την ανάγνωση. Όμως, όταν ο κόσμος «καίγεται» ή όταν κάτι προσωπικά με «καίει», γράφω και για άλλα. Το σκιουράκι είναι ένα όμορφο παιδάκι, που το γέννησα πριν 2,5 χρόνια και ο Β. είναι ο Βούδας που έχω για άντρα. Σε αυτό το blog ενίοτε δημοσιεύεται και κανένα κειμενάκι από τα λογοτεχνικά μου, αλλά δεν είναι αυτός ο σκοπός του, ούτε η βασική του ασχολία.

8)  Η ψιλικατζού  http://www.xpsilikatzoy.wordpress.com

"ΕΙΜΑΙ Ο,ΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΄ΜΑΙ"

Από αυτή τη φράση, ξεκινά κάθε μου σκέψη, κάθε μου προσπάθεια, κάθε μου όνειρο. Υπό αυτό το πρίσμα βλέπω όλους τους ανθρώπους και αυτός είναι ο ορισμός της ισότητας στο δικό μου λεξικό.
Η ζωή και οι προβληματισμοί μου βρίσκονται σε αυτό το blog.


9) Ιθάκη  http://ithaque.gr/

Ν' αναζητάς τη χαρά στα πιο θλιβερά μέρη, να κυνηγάς την ομορφιά μέσα στη φωλιά της.

10) Δράση ελληνίδων Blogger http://drasigreekblogger.blogspot.gr/
"Αυτό το blog δημιουργήθηκε για να συμπεριλάβει όλες τις δράσεις των bloggers που προκύπτουν από τον εθελοντισμό και μόνο. Ανήκει σε όλους.Οποιαδήποτε πρωτοβουλία από bloggers, σε όποιο μέρος της Ελλάδας, μπορεί να προβάλλεται εδώ και να χαίρει της συμπαράστασης όλων των υπολοίπων. Όποιος έχει κάποια ιδέα μπορεί να την κοινοποιεί στους διαχειριστές. Λογικό είναι πως δεν θα πρέπει να πέφτουν πολλά πράγματα μαζί για να μπορούμε να προσφέρουμε το καλύτερο δυνατό...οπότε θα πρέπει να υπάρχει μια σχετική συνεννόηση. Όταν υπάρχει ''δράση'' όλες οι προσφορές εντός κι εκτός των blogs θα είναι καλοδεχούμενες, χωρίςπιέσεις και υποχρεώσεις.
 Η εθελοντική προσφορά δεν πρέπει να γίνεται καταπιεστική και ''καθήκον''...πρέπει να βγαίνει αβίαστα για να μπορεί να εκπληρώνει τους σκοπούς της στη διάρκεια του χρόνου...Πέρα των δράσεων, αν κάποιος θέλει να βοηθήσει στη διαμόρφωση του blog, ν' αφαιρέσει, να προσθέσει, ν'αλλάξει αλλά και να ομορφαίνει το ήδη υπάρχον, να επικοινωνήσει στα email για να του δοθούν οι κωδικοί. Εδώ θα λειτουργούμε σαν σύνολο κι όχι σαν πρόσωπα, Αναγκαστικά κάποιοι πρέπει να το διαχειρίζονται αλλά κι αυτό μπορεί να αλλάζει στην πορεία...Όλα είναι υπό δοκιμή...λάθη θα γίνουν, παραλείψεις θα υπάρχουν, ας κοιτάμε την ουσία κι όλα τ'άλλα όταν υπάρχει θετική σκέψη, θα φτιάχνονται μαγικά..."

11) Σταθούλα Οriflame  http://stathoyla-oriflameblog.blogspot.gr/
Είμαι μια γυναίκα σαν όλες τις άλλες ! Μου αρέσει να περιποιούμαι τον εαυτό μου και να αισθάνομαι ακόμα πιο όμορφα! Εσείς? Ακόμα το σκέφτεστε?


Ειμαι η Σοφία, μια μαμα 2 ζουζουνιων της Αννυς και του Σταθη ! Μενουμε στην πανεμορφη Σαντορινη ! Α! Εχω και εναν κουκλο αντρα 4 χρονια μικροτερo μου. Ειναι γκαφατζης και ξεχασιαρης οπως ολοι τους….Τον τυρανναω  αλλα με λατρευει…

13) The yellow buses by Angeliki Bouliari http://the-yellow-buses.blogspot.com
Μόνος του δύσκολα μπορεί κανείς να ορίσει τη θέση του στον κόσμο. Κι αν ακόμα δεν υπάρχει στ' αλήθεια ελευθερία, δεν πειράζει, υπάρχει πάντα η γλυκιά σκλαβιά της Αγάπης. One alone cannot define his place in the world. And even if there is no real freedom, it doesn't matter, there is always the sweet slavery of love.

14) Χρύστα Ντζάνη  http://chrystantzani.wordpress.com/
Γεννήθηκα στη Θεσσαλονίκη το 1985. Σπούδασα Δημοσιογραφία και ΜΜΕ στα Πανεπιστήμια της Θεσσαλονίκης και του Αμβούργου. Από το 2008 εργάζομαι ως ρεπόρτερ στην εφημερίδα “Πολίτης” της Κύπρου. Σ’ αυτό το blog θα βρείτε κάποια από τα λιγότερο βαρετά, αλλά και πιο αγαπημένα ρεπορτάζ μου.

15) Σχέσεις Ζωής http://sxeseiszois.wordpress.com/
Η Ζωή γράφει.. γράφει για να καταλάβει, για να μάθει. Η Ζωή γράφει βιωματικά. Όχι μόνο από τα δικά της βιώματα, αλλά και από τα βιώματα των ανθρώπων – μουσών που έχει γύρω της. Η Ζωή έχει απορίες για την ζωή, τον έρωτα, την φιλία, τις σχέσεις. Η Ζωή έχει απορίες και ρωτά. Δεν περιμένει απαντήσεις. Τις περισσότερες φορές τις έχουμε μέσα μας τις απαντήσεις.. Πάντα ξέρουμε..Να το παραδεχτούμε δεν μπορούμε.

8 σχόλια:

Απίστευτο!! Μόλις ενημερώθηκα. Δεν γνώριζα για το συγκεκρημένο διαγωνισμό, ούτε για τη διαδικασία και δεν κατάλαβα πως έγινε αυτό, μα είναι εξαιρετικά τιμητικό.Σας ευχαριστώ πολύ για την υποψηφιότητα!!Μάλιστα δίπλα σε παλιές κι εξαιρετικά πετυχημένες μπλογκερς...

Θεωρώ την πρόταση για υποψηφιότητα μου μία ΤΙΜΗ για μένα αν και δεν μπορώ να συγκριθώ με κάποια από αυτά που προσφέρουν κοινωνικό έργο στο διαδύκτιο όπως το Χαμομηλάκι.Με πολλή συγκίνηση ..με το..καφέ στο χέρι..πρωινή έκλπληξη το μέιλ σας.. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΠΟ ΨΥΧΗΣ.

κατερινα και πανταζη το αξιζετε..σε σας οφειλουμε πολλα!ειστε πηγη εμπνευσης για μας:)
πολλα φιλια και καλη επιτυχια

Σας ευχαριστώ θερμά για την τιμή που μου κάνετε!
Μόλις διάβασα την ειδοποίησή σας ότι τα yellow buses είναι υποψήφια για το βραβείο και αισθάνομαι ιδιαίτερα συγκινημένη! Και πάλι ευχαριστώ!

Υπεροχη πρωτοβουλια! Ψηφιζω Χαμομηλακι και Αχτιδα δαγκωτο!

Ψηφιζω αχτιδα και KaPa !!! Σπουδαιοι ανθρωποι!

Ευχαριστούμε πολύ για την τιμή που μας κάνετε.

Σας ευχόμαστε Καλά Χριστούγεννα !

Σας ευχαριστώ πολύ. Γράφω πάντα από καρδιάς και χαίρομαι ιδιαίτερα που κατάφερα να αγγίξω και τις δικές σας... Τιμή μου που είμαι υποψήφια!!

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...