Login with Facebook

Στιγμές δημοσιότητας με τη Blogger Χαρά Βλαχάκη


Η Χαρά Βλαχάκη από την Κρήτη, full time blogger από το 2011 και ιδιοκτήτρια του blog Η μαύρη γάτα μας δίνει συνέντευξη!

Ευχαριστούμε πολύ Χαρά!


Πείτε μας λίγα λόγια για τον εαυτό σας 

Είμαι 24 χρονών, απόφοιτη του Πανεπιστημίου Αθηνών -του τμήματος φιλολογίας και για την ώρα ασχολούμαι με τα ιδιαίτερα και μένω στο Ηράκλειο Κρήτης - πάλι για την ώρα! Από σπόντα μπήκα στη συγκεκριμένη σχολή αλλά τελικά συνειδητοποίησα πως η συναναστροφή με τα παιδιά είναι κάτι που μου άρεσε από πάντα - "να κάνω τη δασκάλα!". Η φιλολογία βέβαια, δεν πάει πακέτο με τη συγγραφή/ αρθρογράφηση. Πάντα μου άρεσε να γράφω, αν και παλιότερα είχα τελείως διαφορετικό τρόπο γραφής, κάτι που αναπολώ μερικές στιγμές... Θα ήθελα πολύ να κατάφερνα να έγραφα -έστω-  1 φορά κάτι ολοκληρωμένο, μιας κι ιδέες υπάρχουν, αλλά δυστυχώς ή ευτυχώς βαριέμαι όταν έρχεται η ώρα να το ολοκληρώσω. Οπότε για την ώρα bloggάρω ασύστολα!


Πότε ξεκινήσατε το ιστολόγιο σας; 
Τον Μάιο του 2011.

Είστε full time blogger; 
Κι απ' αυτό είμαι!

Γιατί bloggαρετε; 
Κατά καιρούς είχα ασχοληθεί με blog. Σε πρώτη φάση, είχα φτιάξει ένα ιστολόγιο για να αποθηκεύω τα κείμενά μου - τότε έγραφα περισσότερο "λογοτεχνικά"- μιας κι έχω την ατυχία να χάνω τ' αρχεία μου. Αργότερα, συμμετείχα σ' ένα ιστολόγιο που δημιουργήθηκε από μια ομάδα σεμιναρίου δημιουργικής γραφής, το Vipera Literatina. Έκανα αρκετές προσπάθειες να κρατήσω ένα μπλογκ, αλλά στην πορεία βαριόμουν. Τελικά, τον Μάη του 2011 αποφάσισα να ξεκινήσω ένα διαφορετικό γιατί δεν είχα τι να κάνω. Τελικά, το συνέχισα κι ιδού! Πρώτα έγραφα όποτε είχα όρεξη/"έμπνευση", αργότερα έγινε καθημερινή ασχολία. Τώρα πια, μέσω αυτού μπορώ να πω όλα όσα σκέφτομαι γραπτώς είτε έχω είτε δεν έχω να κάνω κάτι

Περιγράψτε το ιστολόγιο σας με 20 λέξεις. 

Χμμμ... Σίγουρα όλοι θεωρούν το ιστολόγιό τους κάτι διαφορετικό, κάτι ξεχωριστό. Δεν βγάζω την ουρά μου απ' έξω, φυσικά. Για μένα "Η μαύρη γάτα" είναι πολλά... Αλλά επειδή περιορίζομαι θα χρησιμοποιήσω τις λέξεις από τις ετικέτες-στήλες της: ανησυχίες, εγώ κι εσύ, βιβλίο, τέχνη, ίντερνετ, τοπ 70, εκπαίδευση. Τα θέματά της μπορούν να αφορούν τον καθένα πιστεύω.


Ποια είναι τα 5 καλύτερα εργαλεία που χρησιμοποιείτε για το ιστολόγιο σας; 

Εκείνο της ανάρτησης, της δημοσίευσης σε facebook & twitter, οι εικόνες που λειτουργούν ως σύνδεσμοι, το ανέβασμα φωτογραφιών μέσω του picasa κι εκείνο που σου βγάζει προτάσεις στο τέλος κάθε ανάρτησης (you might also like).

Ποια είναι τα θετικά του να είσαι blogger; 

Περνάς ευχάριστα την ώρα σου - και δημιουργικά! Χρειαζόμαστε δημιουργικότητα αλλά και φαντασία στις μέρες μας, έτσι δεν είναι

Πόσο χρόνο ξοδεύετε για το ιστολόγιο σας εβδομαδιαία; 


Αν δεν ασχοληθώ με τον κώδικα για τον πειράξω λίγο, θα έλεγα 1-2 ώρες κάθε μέρα στο περίπου. Οπότε 7-14 ώρες κάθε εβδομάδα, με την προϋπόθεση ότι θα υπάρχει καινούργια ανάρτηση κάθε μέρα...

Πόσες επισκέψεις έχετε ημερησίως 
Ε μη φανταστείτε πως η επισκεψιμότητα είναι το ατού του μπλογκ. Νομίζω το μάξιμουμ που έχω πετύχει στον δείκτη επισκεψιμότητας είναι 10, αλλά δε νομίζω ότι είναι κανόνας. Γύρω στους 5-6 περίπου.

Ποιο είναι το πιο σημαντικό πράγμα που έχετε μάθει από την έναρξη του ιστολογίου σας; 
Δεν υπάρχει λογοκρισία. Γράφεις ό, τι θες, όπου θες, όταν θες.

Αν ξεκινούσατε το ιστολόγιο σας από την αρχή τί θα κάνατε διαφορετικά ; 
Τίποτα. Δεν είμαι φαν των "αν". Σε βάζουν σε παράξενο τρυπάκι. Αν, αν, αν, αν ήτανε οι μπάμιες κρουασάν...

Ποια ήταν η μεγαλύτερη επιτυχία του ιστολογίου σας μέχρι τώρα; 
Η παρουσίαση του από το Greek blogs by Women

Ποιος είναι ο πιο δόκιμος τρόπος για να προμοτάρετε το ιστολόγιο σας; 
Οι ιστότοποι κοινωνικής δικτύωσης (βλ. facebook, twitter, sync, κλπ).

Τί συμβουλές θα δίνατε στις νέες Bloggers ; 
Ωχ, συμβουλή. Την κάτσαμε! Εμ, ξέρω γω; Να μην τους νοιάζει τι θα πουν οι άλλοι. Να γράφουν δηλαδή βάσει του τι πιστεύουν κι όχι βάσει του τι θέλουν οι άλλοι να διαβάσουν... 

Ποια είναι τα μελλοντικά σας σχέδια για το ιστολόγιο σας; 
Φυσικά να γίνω διάσημη! Ποιος δε θέλει ένα καλάμι στην αυλή του; Τώρα που ακρίβυνε κι η βενζίνη, κουτί θα μου ρθει!

Ποια είναι η πιο αγαπημένη σας ανάρτηση που θα θέλατε να την διαβάσει όλος ο κόσμος; 
Δύσκολα μου βάζεις. Δε θυμάμαι καν τι λέω πόσο μάλλον τι γράφω. Κακό χούι αυτό! Όπως και να 'χει δεν έχω κάποια που να την ξεχωρίζω. Για μένα είναι όλες ίδιες, εγώ τις έγραψα. Τώρα αν τις διαβάσει κάποιος, έχει καλώς. Αν δεν πάλι, καλώς έχει στο τετράγωνο! 

Ποια είναι η πιο δημοφιλής σας ανάρτηση ( σε σχόλια ή σε επισκέψεις) ;  Χμ, το εργαλείο με τις δημοφιλείς αναρτήσεις μου δείχνει μία σχετικά με την -ανθρώπινη- επικοινωνία, με τίτλο "Το πιο σημαντικό στην επικοινωνία είναι να ακούς αυτό που δε λέγεται". Εγώ απ' την άλλη, νομίζω, πως η πιο δημοφιλής είναι μία εντελώς προσωπική αφιερωμένη στους φίλους μου (Μια εικόνα= 10 αναμνήσεις). Άβυσσος η ψυχή του μπλογκ!

Ποια είναι τα 5 πιο αγαπημένα σας γυναικεία ιστολόγια και γιατί;
Μου αρέσει να χαζεύω στη μπλογκόσφαιρα και να πέφτω σε ιδιαίτερες δημιουργίες. Δε θέλω να ξεχωρίσω, όμως, γιατί όλα πιστεύω έχουν φτιαχτεί με καλή διάθεση κι όρεξη!


Την Χαρά Βλαχάκη  μπορείτε να τη βρείτε



Η μαύρη γάτα

http://cursemeornot.blogspot.com/


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...